Thursday 13 July 2023

Tip Bisnes Online | Shaklee sebagai Satu Kerjaya untuk Orang Muda?

Assalamualaikum sahabat pembaca blog AFIZART semua. Semoga dalam keadaan sihat walafiat, senyum selalu dan insya Allah sentiasa dalam rahmat kasih sayang Allah SWT. Insya Allah entri kali ini Idah nak khususkan buat adik-adik yang berstatus pelajar. Ingin menjana pendapatan untuk tampung kos-kos belajar dan sara hidup?

Jom Kak Idah nak kongsikan satu TIP BISNES ONLINE yang terbaik untuk adik-adik ceburi buat masa sekarang.


Shaklee adalah satu kerjaya dan menjadi pilihan ramai siswazah muda pada hari ini! 
Kenapa?


1. Tak perlu modal tinggi

Adik-adik tidak memerlukan modal yang besar. Cukup hanya bayar yuran ahli Shaklee serendah RM35 pastu boleh terus mula bisnes. Mudah kan? Tak perlu pening dah nak korek atau pinjam duit sana sini untuk sediakan modal yang besar untuk amik stok awalan.

Macam Shaklee, setiap bulan akan ada promosi keahlian percuma dengan pakej set. Jadi ada caranya untuk adik-adik mulakan bisnes dengan zero modal. Pasti nak tahu macamana kan? Jom contact Akak manis ni. Hihi.

2. Risiko bisnes rendah

Ok ini paling penting apabila adik-adik nak pilih bisnes yang nak dijalankan. Pastikan tak ada apa-apa risiko tinggi akan datang. Macam Shaklee insya Allah hampir zero risiko. Malah diusia lebih muda inilah adik-adik perlu fokus untuk buat. Bina rangkaian dan peluang untuk bina kerjaya dengan lebih cemerlang.

3.Tak perlu risau pasal stok

Nak mula buat sesuatu bisnes kena ada stok kan? Dengan Shaklee, adik -adik tak perlu sediakan stok awalan pun. Sebab Shaklee ada sistem online yang sistematik dan fleksibel. Kita cuma perlu setelkan pesanan barang pelanggan secara terus melalui kemudahan website yang Shaklee sudah sediakan. Kemudian Shaklee akan uruskan pembelian dan menguruskan urusan penghantaran barang kepada pelanggan. Sangat senang! Jadi tak perlu fikir dah soal pos barang. Mudah sangat!

Adakah akan mengganggu proses pembelajaran adik-adik? Insya Allah tidak. Namun pastikan adik-adik sudah membuat perancangan dan pengurusan jadual yang baik antara belajar dan bisnes. Jadilah orang bijak dalam menguruskan masa insya Allah!

4. Boleh buat bisnes dimana saja

Ini juga penting bila nak memilih sesuatu bisnes. Bisnes Shaklee sangat fleksibel daan sistematik adk-adik. Walau di mana sahaja adik-adik berada insya Allah boleh sahaja menjalankan bisnes Shaklee. 

Dunia tanpa sempadan.

Konsep yang Shaklee tawarkan adalah seperti sistem dropship. Buat marketing, ambil order, masuk bayaran dari pelanggan dan terus membuat pesanan di website. Mudah kan? Apa yang penting adik-adik perlu ada kemudahan internet dan smart phone. Sekarang telefon mudah alin boleh kata semua pelajar pasti memilikinya. Jadikannya satu sumber untuk menjana wang.



  • Fleksible - ia sangat mudah digunakan kerana mempunyai 8 ciri-ciri baru yang hebat yang sangat mudah untuk anda akses hanya menggunakan phone / laptop. Anda boleh jalankan perniagaan dimana-mana sahaja dan pada bila-bila masa anda suka.
  • Pembelian Mudah - Anda hanya perlukan masa kurang dari 2 minit sahaja untuk lengkapkan pembelian di website shaklee. Mudah kan!
  • Pusat Sumber - Kami mempunyai pelbagai maklumat tentang bisnes dan produk di pusat sumber website shaklee. Apa saja yang anda cari, video, artikel, poster semuanya dihujung jari untuk dikongsi di fb/IG mahupun Whatsapp.
  • Buku Alamat - Anda boleh menyimpan lebih 100 alamat dan label supaya mudah dicari. Jika customer atau agen anda ingin repeat order, terus boleh cari label yang anda tentukan untuk customer tersebut. Mudah kan?

5. Produk Shaklee yang berkualiti tinggi

Vitamin-vitamin Shaklee sangat banyak yang bagus untuk pelajar. Insya Allah mudah nak menjual dalam kalangan kawan-kawan pengajian. Harga vitamin juga sangat berbaloi dan murah bila mendaftar sebagai ahli yang sah. Jadinya tidak perlu bimbang. Namun apa yang penting,


Alhamdulillah sekarang adik-adik boleh nampak model bisnes Shaklee macamana kan?
Ok sekarang jom kita tengok apa yang Shaklee tawarkan untuk adik-adik seandainya serius buat bisnes Shaklee ini.
 
Apakah tawaran Shaklee kepada Pengedar Aktif?

1. Kesihatan
Perkara pertama yang Shaklee tawarkan adalah KESIHATAN yang sebenar. Apabila adik-adik menjalankan perniagaan shaklee, pastikan adik-adik terlebih dahulu mengamalkan produk shaklee dengan konsisten. Produk Shaklee SELAMAT, TERBUKTI DAN BERKESAN serta HALAL.


2. Bonus Bulanan Bisnes Shaklee Sehingga 6 Angka
Bonus/Gaji bulanan, adik yang tentukan. Berapa banyak yang adik inginkan, adik sahaja yang boleh tentukan dengan melakukan tindakan-tindakan susulan. Baru atau lama keahlian adik dalam bisnes Shaklee bukan penentuan jumlah bonus/gaji yang adik bakal dapat. Insya Allah dengan perancangan dan strategi yang baik, pasti resultnya akan jadi lebih baik.

Ini adalah jadual bonus yang adik-adik boleh fokus untuk mencapainya. Pilih sahaja nak yang mana dan terus usaha serta buat planning dan strategi. Nak tahu caranya jom akak ajar.

Gaji atau level bonus sebulan seorang ahli aktif

Ini antara testimoni pelajar yang berjaya dalam bisnes Shaklee. Ketika usia 20an sudah menjana pendapatan sehingga 6 angka. 

Adakah mustahil? TIDAK.


Boleh baca kisah Master Siti Nurmie >> Pelajar? Saya Master Coordinator lah!


3. Lawatan Insentif Antarabangsa

Shaklee memberi insentif dan mengiktiraf para pemimpin yang telah menunjukkan contoh kepimpinan dalam membina perniagaan Shaklee secara konsisten dan berkembang.

Setiap tahun, Shaklee manganjurkan bukan satu tetapi DUA Lawatan Insentif –Antarabangsa dan Serantau untuk memberikan inspirasi dan motivasi kepada para Pemimpin Perniagaan untuk mencapai sesuatu yang melebihi jangkauan keperluan Asas Pelan Pampasan Shaklee.

Shaklee telah membawa lebih daripada 4800 Pengedar Bebas Shaklee (SID) ke 20 negara seluruh dunia, merasai keunikan budaya, meneroka bandar purba, merasai makanan lazat serta mencipta memori yang tidak dapat dilupakan untuk dikongsikan dengan orang di sekeliling mereka.

Nak tahu 2023 ini ke mana Shaklee bawa para pemimpin yang terpilih?
Sahabat boleh baca :


>> Jadilah Pengembara Bersama Shaklee
>> Kenapa Perlu Sertai Kami


Antara insentif Shaklee iaitu Umrah Vip Shaklee

Seiring dengan revolusi teknologi moden, sekarang Shaklee telah menyediakan pelbagai platform dan kemudahan untuk membantu ahli-ahli pengedar aktif membina rangkaian bisnes yang meliputi dunia tanpa sempadan. Shaklee juga menyediakan pelbagai insentif yang sangat menarik dan andai adik-adik berimpian untuk menjadi jutawan Shaklee adalah sesuatu yang boleh menjadi kenyataan. Impian digenggam, digapai dan dicapai.
 
Insya Allah di sini Kak Idah kongsikan dua video perkongsian seorang Master Shaklee Malaysia dan pewaris yang meneruskan bisnes Shaklee arwah ibunya.
 
Mereka sudah menikmati semua insentif dan bonus yang Shaklee tawarkan. Contoh seperti Master Ummi Pah, 26 tahun bersama Shaklee, bukan sahaja menikmati kesihatan yang lebih baik, kehidupan yang baik malah menikmati pendapatan yang berterusan dengan Shaklee selama mana beliau aktif. Percutian dan Umrah VVIP dengan Shaklee pun mereka sudah menikmati setiap tahun.
Masya Allah.

Maka adik-adik, apakah ini sudah terbukti jelas depan mata, bisnes Shaklee ni memang berbaloi-baloi untuk mulakan sekarang!

✅Bonus Shaklee tu benar,
✅Car bonus tu benar,
✅Percutian mewah bersama shaklee juga benar
✅Unlimited income juga benar
✅semuanya benar, benar, benar




Master Ummi Pah 26 tahun dalam bisnes Shaklee



Encik Aniqraj mewarisi bisnes Shaklee selepas arwah ibunya meninggal

Jom sertai bisnes online terbaik di Malaysia sekarang!
Adik-adik usah khuatir kerana ;

1. Shaklee adalah sebuah syarikat MLM yang bereputasi terbaik
2. Produk bagus (ini bukan overclaimed tau namun Shaklee buktikan dengan ujian-ujian klinikal yang telah dibuat dan sudah banyak proven result yang terbaik)
3. Pelan pampasan berbilang peringkat dengan insentif untuk membina lebih ramai pembina bisnes yang mampu menjana pendapatan melalui bisnes Shaklee. Tiada had dari segi pendapatan yang boleh diperolehi oleh pengedarnya. Anda bina bisnes anda, anda dapat habuannya.
4. Bisnes Shaklee bersifat skalabiliti (mengembangkan bisnes ke seluruh dunia)
5. Kos yang minima
6. Ada sistem sokongan syarikat dan team
7. Bisnes Shaklee boleh diwarisi dan bertahan lama


>> Boleh ke berjaya dalam Shaklee ni?

Tips nya adalah :
 
1. Niat sendiri nak sihat dengan vitamin Shaklee.
2. Niat nak share dan bantu orang sihat dengan vitamin Shaklee.
3. Perlu ada ilmu kesihatan – info produk dan penyakit mesti kat fingertip. Ini serius kena usaha lebih iaitu lebih membaca supaya faham dan mudah explain. Kalau malas memang tak ke mana sebab dunia Shaklee adalah dunia kesihatan. Bukan cerita duit semata-mata. Kalau sikit-sikit tanya upline tapi malas nak baca dan malas nak faham, akhirnya penat dan memang mudah give up. Sudahnya tak ke mana pun. Perlu ada effort untuk berjaya!
4. Produk yang menggerakan perniagaan. Ini kena faham. Kalau fokus pada duit semata-mata memang tak bertahan.
5. Kena selalu attend training untuk sentiasa mempunyai idea dan berkembang. Sejak join Shaklee, alhamdulillah sehingga sekarang masih attend training atau wellness talk by Shaklee untuk pastikan info dalam otak tak berkarat. Sekarang lagi mudah. Offilne & online, dua-dua Shaklee sediakan.
6. Sentiasa mempunyai niat nak naik taraf diri dan organisasi. Ini bagi yang serius nak berjaya dalam dua bidang – kesihatan dan bisnes Shaklee.

Alhamdulillah. Jom adik-adik yang sudah mencapai umur 18 tahun ke atas mendaftar sebagai ahli Shaklee yang sah dan boleh terus mulakan bisnes Shaklee.
 
Baca lagi di sini untuk tip yang lebih banyak >> TIP BISNES ONLINE <<
Lain lain entri yang berkaitan boleh klik sahaja link di bawah ;

>> Kenapa perlu berdaftar dengan saya!
>> Bisnes Online Terbaik Di Malaysia
>> 9 Sebab Komuniti Bisnes Shaklee Best
>> 7 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia


Adik-adik nak tahu lebih lanjut tentang bisnes Shaklee dan nak dapatkan vitamin-vitamin Shaklee boleh terus hubungi Kak Idah melalui link di bawah ye. Insya Allah akak bersedia membantu adik-adik.


Jom hubungi Idah sekarang!
https://linktr.ee/idafizart


CikIdah @ Idafizart
Whatsapp : www.wasap.my/60139097825/blogBisnesShaklee
Daftar Ahli Shaklee hanya RM35 sahaja
Hubungi kami untuk mengetahui tentang peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan secara online.

No comments:

Post a Comment