Saturday 24 June 2023

ResV Shaklee | Kebaikan dan Kelebihan

Polifenol adalah bahan semulajadi yang boleh ditemui dalam buah-buahan, beri dan sayur-sayuran. Kajian saintifik menunjukkan pengambilan diet yang kaya polifenol tumbuhan dalam jangka masa panjang menawarkan perlindungan terhadap perkembangan pelbagai masalah kesihatan. Ambil ResV setiap malam dan Vivix setiap hari yang kaya dengan campuran sempurna polifenol untuk keremajaan dan kecergasan yang berpanjangan. 

Kesihatan yang baik bermula setiap hari dengan ResV-vix 


#resvshaklee adalah produk antipenuaan kedua selepas Vivix. Kalau Vivix adalah 10x lebih berkesan berbanding resveratrol tunggal, ResV pula ada 13x ganda lebih berkesan berbanding Vivix.


Masya Allah, betapa besarnya keagungan Allah SWT menciptakan alam ini kan sahabat? Semakin belajar tentang polifenol, terasa sungguh Allah Ya Malik.

Disebabkan khasiatnya yang super duper, sejak dibuka untuk jualan pada 1 Mac 2020 yang lalu, ramai sangat orang sudah pun membeli ResV ni. Sekarang Shaklee buka tawaran pembayaran secara installament EzyPay kad kredit Maybank, lagilah ramai yang tidak melepaskan peluang untuk mencuba sendiri ResV ini. 

APAKAH ITU RESV SHAKLEE?

Res V adalah produk campuran sempurna polifenol unik yang berasaskan Anggur Muscadine yang dipertingkatkan dengan Japanese Knotweed, Lobak Ungu, Chebulic Myrobalan, Buah Delima, Anggur Hitam, Hampas Anggur dan Anggur Merah. ResV shaklee telah terbukti melalui pelbagai kajian klinikal memberikan kesan positif terhadap proses penuaan sel.

Bukti klinikal kebaikan ResV membolehkan anda hidup lebih muda dan lebih lama. Pengguna shaklee mempunyai kadar 40% lebih rendah dalam pemendekan telemore yang berkaitan faktor usia.


Telemore adalah penutup pelindung yang melindungi hujung kromoson dalam sel. Apabila umur kita meningkat, telemore semakin pendek, dan telemore yang lebih panjang dikaitkan dengan kesihatan yang lebih baik.

KELEBIHAN ResV SHAKLEE
  • Diperbuat daripada bahan botani yang semulajadi
  • Kemajuan dari segi saintifik
  • Unik dan eksklusif hanya di Shaklee
  • Polifenol termasuk Rejuvetrol yang memberi spektrum perlindungan yang lebih menyeluruh
  • Tinggi dengan kuasa antiokidan
  • Disokong oleh 6 paten (yang tiada pada brand lain)
  • Buatan Amerika Syarikat
  • Disahkan Halal oleh ISA (badan yang diiktiraf halal oleh JAKIM)

ResV DIBUKTIKAN SECARA SAINSTIFIK UNTUK MEMBANTU;
  • Meningkatkan perlindungan sel
  • Meningkatkan tenaga dalam sel
  • Menguatkan pertahanan sel
  • Menguatkan fungsi sel 

KEISTIMEWAAN ResV SHAKLEE

Penciptaan ResV ini berdasarkan 3 falsafah utama iaitu;

1. Advanced Scientific
Bertahun pembangunan dengan saintis dan penyelidikan global telah menghasilkan kan ResV dengan formula saintifik yang direka untuk menyokong kesihatan dengan selamat dan secara semulajadi.

2. Disokong oleh 6 Paten
Shaklee menggunakan proses pengekstrakan yang dipatenkan (tiada pada brand lain) untuk mendapat kebaikan polifenol dalam ResV supaya anda dapat menikmati sepenuhnya nilai dan manfaat nutrisi sepenuhnya.

3. Pertanian Lestari
Shaklee komited terhadap standard pertanian hijau dan lestari yang tinggi supaya anda dapat menikmati kepekatan nutrien yang tinggi sepanjang tahun.



8 KEBAIKAN ResV SHAKLEE

Kajian saintifik menunjukkan bahawa penggunaan jangka panjang diet yang kaya dengan polifenol tumbuhan memberikan perlindungan terhadap perkembangan kanser, penyakit kardiovaskular, penyakit kencing manis, osteoporosis dan penyakit neurodegenerative.

Selain itu juga, pengambilan ResV mampu memberikan kebaikan kepada ;
1. ResV untuk kulit yang sihat
Melindungi kulit terhadap kerosakan radiasi ultraviolet (UV) dan serangan radikal bebas, meningkatkan pengeluaran kolagen dan melicinkan kulit, kurangkan garis halus dan kedutan.

2. ResV untuk peredaran darah sihat
Mengurangkan keradangan kronik, penyebab utama penyakit jantung serta menurunkan tekanan darah dan paras kolesterol LDL (buruk) dan meningkatkan kolesterol HDL (baik) yang tinggi.

3. ResV untuk tahap gula darah sihat
Menurunkan tahap gula darah semasa berpuasa dan meningkatkan kepekaan insulin. Sesuai untuk yang ada Diabetes dan cegah diabetes dari awal.

4. ResV sebagai agen detoks dan pembersihan badan
Meningkatkan kesihatan hati dengan mengawal tekanan badan dalaman, mengurangkan kemerahan dan pembengkakan, dan mengurangkan kematian sel di hati dan meniru kesan kesihatan puasa atau pengurangan kalori, yang boleh membantu mengurangkan berat badan.

5. ResV untuk fungsi otak sihat
Penggunaan setiap hari selama 12 minggu jus anggur meningkatkan ingatan orang dewasa dan gangguan mental ringan. Pengambilan polifenol yang konsisten setiap hari mampu meningkatkan aliran darah ke otak, meningkatkan ingatan dan perhatian.

6. ResV untuk meningkatkan tenaga dan kekuatan otot
Mempercepat pengeluaran mitokondria, pengeluar tenaga utama badan kita. Ia juga meningkatkan jisim otot dan pertumbuhan semula otot pada orang dewasa yang lebih tua, terutamanya apabila bersenam.

7. ResV untuk pertumbuhan sel sihat
Polifenol adalah salah satu daripada sebatian untuk menurunkan risiko kanser kerana ia dipercayai menghalang pertumbuhan dan perkembangan sel-sel kanser.

8. ResV untuk menyokong kesihatan 
Melindungi kemerosotan tulang rawan dan meningkatkan pengeluaran tulang rawan dan kolagen pada sendi. Jadi, sendi sentiasa sihat!

CARA PENGAMBILAN ResV

>> Ambil pada waktu malam, rekomen 2 softgel setiap hari.
Dose harian anda dengan kebaikan BOTANI


Ketahui lebih banyak info tentang kebaikan nutrien Polifenol kepada kesihatan ;


APABILA SEL ANDA SIHAT, IA MENGHASILKAN SEL-SEL YANG LEBIH SIHAT,
MEMBOLEHKAN TUBUH BERFUNGSI DENGAN LEBIH BAIK.

Bagus ke suplemen Shaklee ni?
Idah yakin semakin sahabat kenal dengan suplemen Shaklee, pastinya akan terus setia mengamalkannya. Ketahui 7 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia

Sahabat nak dapatkan produk ResV atau vitamin-vitamin Shaklee boleh terus hubungi Idah melalui link di bawah ye. Insya Allah Idah bersedia membantu sahabat.


Jom hubungi Idah sekarang!
https://linktr.ee/idafizart

-------------

CikIdah @ Idafizart
Whatsapp : www.wasap.my/60139097825/blogBisnesShaklee
Daftar Ahli Shaklee hanya RM35 sahaja
Hubungi kami untuk mengetahui tentang peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan secara online.

No comments:

Post a Comment