Sunday 11 June 2023

Satu Kelebihan Yang Ramai Tak Tahu Bila Jadi Ahli Shaklee

Assalamualaikum sahabat. Alhamdulillah hari ini Allah swt masih mengizinkan Idah untuk terus menulis dan berkongsi kebaikan dengan sahabat. Semoga sahabat pembaca sentiasa dalam keadaan sihat walafiat insya Allah swt. 

Pastinya sudah sahabat dapat menebak apakah pengisian setiap perkongsiaan Idah di dalam blog ini kan? iye betul sudah tentu tentang Shaklee. Selagi Allah izinkan, insya Allah Idah akan terus menulis tentangnya dan semoga ianya bermanfaat buat sahabat. Kita tak tahu bilakah waktunya sahabat terjumpa blog Idah dan mungkin waktu itu kondisi sahabat memerlukan vitamin dan supplements. Semoga ianya menjadi panduan untuk sahabat membuat pilihan yang terbaik.


Insya Allah kali ini Idah nak kongsikan 1 kelebihan yang mungkin ramai tidak ketahui apabila sahabat berdaftar sebagai ahli yang sah. 
Setelah mendaftar, sahabat akan menerima nombor keahlian (ID) beserta kata kunci (password) untuk digunakan mengakses website yang dikhususkan di www.shaklee.com.my. Ibaratnya kita dapat satu laman web sendiri untuk kita membeli-belah tanpa sempadan, bila-bila masa dan di mana sahaja.

Best bukan?

Apa yang ada dalam website Shaklee?

Di website tersebut sahabat dapat kelebihan berikut :

1. Membuat pembelian dan barang dihantar terus kepada sahabat atau pelanggan.
2. Menyemak ahli yang berdaftar di bawah kita.
3. Mendaftar ahli baru.
4. Mengetahui aktiviti dan pengumuman terkini dari Shaklee Malaysia
5. Menyemak senarai belian bulanan atau bulan-bulan sebelumnya.
6. Mengetahui jumlah bonus yang bakal diterima.
7. Menyemak jumlah points terkumpul hasil daripada pembelian kita.







Jadinya sahabat apabila sudah sah menjadi ahli, sahabat boleh terus 'log in' website Shaklee tau. Gunakan sebagai no ID yang telah sahabat perolehi.

Dan ada yang best tau sahabat, awak berpeluang dapat CASH REBATE dengan belian awak. Paling sikit boleh dapat dua angka. Rajin kumpul point dalam tempoh sebulan InsyaAllah boleh tukar dengan cash bonus. Best kan?

Alang-alang sudah ahli, kongsikan sekali nombor keahlian itu dengan orang lain. Sponsor diorang untuk join ahli atau sahabat boleh kumpul-kumpul order daripada ahli keluarga, saudara mara, kawan-kawan sekerja dan jiran-jiran. Buat belian di website sahabat dan kumpul poin sebanyak mungkin. Tanpa sedar sahabat layak dapat cash rebate. 

Nak tahu info tentang ini, sahabat baca di entri ini >> Dapat Makan Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate Shaklee

Alhamdulillah, sekarang sahabat sudah tahu apa kata jom lah join ahli. Ada banyak lagi kelebihan once kita join ahli ni. Infonya boleh baca di sini >> Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee


TESTIMONI SHAKLEE KAMI
Idah dan anak-anak sudah 9 tahun mengamalkan vitamin Shaklee. Along ramai sahabatnya tanya apa yang dia makan, pakai apa sebab kulitnya takde jerawat, licin, bersih, flawless. Cuma kulit Along sensitif dengan cuaca panas yang ekstrem namun masih okay. Perlu perbanyakkan minum air dan sapu krim Herbal Blend sahaja. Ramai dalam kalangan sahabatnya ada masalah jerawat, kulit kusam, sunburn. Along Alhamdulillah kulitnya memang okay. Dan besar kemungkinan adalah dia sudah mengamalkan vitamin Shaklee sejak dari usianya 7 tahun sampailah sekarang. Usianya kini sudah 16 tahun. Itulah Shaklee effect kami. Sahabat nak tahu testimoni Shaklee Idah, boleh baca di >> Vitamin Shaklee untuk Sakit Gigi


Sebarang pertanyaan tentang Shaklee, sahabat boleh terus hubungi Idah ye. Semua detail ada di bawah dan sahabat boleh pilih sahaja.

Bagus ke suplemen Shaklee ni?
Idah yakin semakin sahabat kenal dengan suplemen Shaklee, pastinya akan terus setia mengamalkannya. Ketahui 7 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia


Jom hubungi Idah sekarang!
https://linktr.ee/idafizart

---------------------

CikIdah @ Idafizart
Whatsapp : www.wasap.my/60139097825/blogBisnesShaklee
Daftar Ahli Shaklee hanya RM35 sahaja
Hubungi kami untuk mengetahui tentang peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan secara online.

No comments:

Post a Comment