Google+ Followers

Followers

Thursday, 18 November 2010

My New Abaya for Eid Mubarak

Assalamualaikum...

Idah tak dapat nak menulis panjang-panjang.Cuma ingin berkongsi bersama koleksi Abaya Raya idah yang digayakan dipagi hari Raya Aidil Adha bersamaan 17 Nov 2010, 10Zulhijjah 1431H.Abaya ni adalah abaya dalam koleksi idah yang paling mahal RM200. Boleh dikatakan idah beli untuk hadiah diri sendiri sempena hari lahir idah 8/11/2010 yang lalu.

Abaya Jeddah materialnya sgt2 best daripada kain fursan Alifleyla.Shaylanya juga panjang dan besar.Dah mcm minah arab pulak rasanya.Abaya ini idah beli daripada kawan idah yang merupakan peniaga abaya seperti idah juga.Terima kasih buat kakchik. Oh ye gambar idah tu ada sedikit edit.

Oklah jom layan..ini idah buat khas untuk testimoni Abaya Jeddah koleksi Idah.




Salam Sayang
Ummu Hanani
Teratak 23, 10 Zulhijjah 1431H

2 comments:

  1. assalamualaikum Idah
    cantik dan kemas lah abaya ni
    beli dgn kakchik ya?
    saylanya labuh lah,rasa berminat pula sebab ianya labuh.nipis tak idah?maaf nayak tanya pula.

    ReplyDelete
  2. Wa'alaikumussalam kak
    abaya ni best sgt kak
    oleh kerana idha pun peniaga abaya so idha leh jamin 100% kualiti abaya Jeddah ni bagus kak
    shayla pun panjang dan besar.
    shayla drpd kain chiffon..idah lapik dua helai.

    ReplyDelete