Thursday 30 March 2023

Sijil Halal Shaklee Terkini 2023


Assalamualikum dan Salam Sejahtera sahabat pembaca AFIZART blog,
Semoga Allah merahmati kita semua insyaAllah.

Untuk makluman sahabat semua, setiap tahun pihak Shaklee Malaysia akan mengupdate sijil halal. Ini menunjukkan Shaklee sangat komited dan mementingkan kualiti produk. Penting ada iktiraf halal selaras dengan Islam kerana seperti yang disebut dalam al-quran, makanan halalan tayyiban, makanan yang mematuhi undang-undang dalam Islam.

Setiap produk Shaklee Malaysia, pihak Shaklee US memang buat khas dan lain daripada Shaklee di negara lain. Setakat ini Shaklee Malaysia diiktiraf HALAL. Jadi, selamat untuk kita semua umat Islam mengambilnya setiap hari.

Kenapa Idah letak juga di blog? 

Jawapan : Ramai dikalangan customer Idah bertanya tentang hal ni kerana Shaklee adalah produk luar, jadi untuk kejelasan dan membuatkan sahabat lebih yakin better Idah kongsikan di sini. Boleh dijadikan rujukan.  



 



Islamic Services of Ameria (ISA) tersenarai sebagai salah satu Badan Islam yang diiktiraf oleh JAKIM. Boleh klik direct link di sini : Senarai Badan Islam yang diiktiraf JAKIM dan disini : Halal Accreditation (ISA)

Produk Shaklee Malaysia diiktiraf HALAL oleh ISA, iaitu sebuah badan Islam yang diiktiraf  oleh pihak JAKIM. Boleh lihat di sini, badan diiktiraf halal oleh JAKIM.

Jadi, pastikan sahabat memilih produk yang ada sijil halal yang sah kerana ia penting untuk kita sebagai pengguna dari segi kebersihan dan kualiti setiap produk, makanan atau bahan yang digunakan. 



Idafizart 
Sihat itu jihad. 
Sahabat nak dapatkan produk Shaklee boleh terus whatsapp Idah di 013-9097825


No comments:

Post a Comment