Thursday 11 January 2024

Sijil Halal Shaklee Terkini 2024

Untuk makluman sahabat semua, setiap tahun pihak Shaklee Malaysia akan mengemaskini sijil halal JAKIM. Ini menunjukkan Shaklee sangat komited menjaga kualiti setiap produk dan pastikan produknya mendapat pengiktirafan yang disyaratkan oleh Malaysia.

Setiap produk Shaklee Malaysia, pihak Shaklee US memang buat khas dan lain daripada Shaklee di negara lain. Setakat ini Shaklee Malaysia diiktiraf HALAL. Jadi, selamat untuk kita semua umat Islam mengambilnya setiap hari.
 
Kenapa Idah letak juga di blog?

Jawapan : Ramai dikalangan customer Idah bertanya tentang hal ni kerana Shaklee adalah produk luar, jadi untuk kejelasan dan membuatkan sahabat lebih yakin better Idah kongsikan di sini. Boleh dijadikan rujukan.

 
Islamic Services of Ameria (ISA) tersenarai sebagai salah satu Badan Islam yang diiktiraf oleh JAKIM. Boleh klik direct link di sini : Senarai Badan Islam yang diiktiraf JAKIM dan disini : Halal Accreditation (ISA).
 
Produk Shaklee Malaysia diiktiraf HALAL oleh ISA, iaitu sebuah badan Islam yang diiktiraf  oleh pihak JAKIM. Boleh lihat di sini, badan diiktiraf halal oleh JAKIM. Jadi, pastikan sahabat memilih produk yang ada sijil halal yang sah kerana ia penting untuk kita sebagai pengguna dari segi kebersihan dan kualiti setiap produk, makanan atau bahan yang digunakan.

Sahabat nak dapatkan produk Shaklee atau ada sebarang pertanyaan boleh terus klik link di bawah ye. Insya Allah Idah sedia membantu.

👉 Hubungi Idah



 

No comments:

Post a Comment