Friday 24 March 2023

Bisnes Shaklee | Sehari Bersama Shaklee Fun Day

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat pembaca setia blog AFIZART. Kami doakan semoga sahabat dirahmati dan diberkati Allah swt dan bahagia disamping keluarga tersayang. Terima kasih sahabat menjadi pembaca setia blog kami.

Insya Allah entry kali ni nampaknya lebih meriah dengan gambar-gambar ye sahabat. Semoga sahabat membacanya sampai habis. Namun insya Allah lebih santai-santai bukan fakta. 

Pada Sabtu lepas, 18 Mac 2023 Shaklee ada anjurkan satu event secara terbuka iaitu SHAKLEE FUN DAY di branch-branch terpilih iaitu di HO, Kuala Lumpur, Kota Bharu dan Johor Bharu. Masya Allah banyak aktiviti menarik sepanjang event sehari bersama Shaklee Fun Day iaitu :

🎁Exclusive Gifts For New Join
🛍️Freebies For Existing SIDs
🎉Special Event Day YOUTH™ Promo
🎈Free Drinks, Balloons for the kids and more!

Alhamdulillah, sejak join bisnes Shaklee macam-macam aktiviti yang syarikat sudah anjurkan. Di awal Idah berbisnes Shaklee, Idah selalu hadir kelas Health & Wellness Talk yang diadakan di Kuala Terengganu dan pernah sekali diadakan di Hotel Residence Inn Paka. Cumanya untuk program begini belum pernah lagi Idah sertai dan teringin nak merasa kemeriahan suasana berkunjung ke cawangan-cawangan Shaklee. Semoga suatu hari nanti, Shaklee buka satu lagi cawangan Pantai Timur di Terengganu insya Allah. Aamiin. Berangan tak salah kan sahabat. Satu doa dan satu harapan. 



MANFAAT SEHARI BERSAMA SHAKLEE FUN DAY

Pada Idah aktiviti yang Shaklee anjurkan begini memberikan banyak manfaat kepada seluruh pengedar-pengedarnya di Malaysia. Antara manfaat yang Idah rasakan sangat baik adalah ;

1. Mengeratkan ukhwah dan silaturrahim pengedar-pengedar, pengguna dengan keluarga Shaklee yang sangat besar termasuklah para staff dan CEO Shaklee sendiri
2. Pengedar-pengedar dan pengguna Shaklee sendiri menikmati tawaran harga yang jauh lebih menguntungkan dari harga ahli, merebut peluang tawaran hadiah-hadiah eksklusif daripada Shaklee
3. Dapat melakukan pemeriksaan kesihatan secara percuma dan beramah mesra dengan team pengurusan, dan mendengar sendiri penjelasan secara terus daripada pakar nutrisi Shaklee.
4. Berpeluang merasai sendiri produk-produk Shaklee secara percuma seperti Performance Drink, Cinch Shake
5. Berpeluang mendengar, melihat demo-demo produk premium seperti Youth

Gambar kredit to fb Intan Zairine, Gambar team iReach bersama Presiden Shaklee yang baru Mr Leong

PEMERIKSAAN KESIHATAN PERCUMA

Alhamdulillah, waktu beginilah kita berpeluang nak check kesihatan kita setelah lama consume produk-produk dan mendapat konsultasi daripada pakar nutrisi kita yang bertauliah. Antara perkhidmatan kesihatan percuma yang boleh kita nikmati adalah seperti :

✅Skin analysis
✅Bone health check
✅Timbang dengan Carada Scan

Gambar kredit to fb Intan Zairine

 
gambar kredit to blog Master Aisah 

MEMILIH UNTUK JADI SEBAHAGIAN KELUARGA SHAKLEE

Salah satu kelebihan yang Idah suka sangat dengan bisnes Shaklee adalah mesra keluarga. Pihak pengurusan dan staff sangat mengambil berat part ini, dan setiap kali ada event boleh lihat bagaimanaa mereka menyediakan tempat yang menarik, cantik, disediakan tempat khas untuk kanak-kanak bermain, sediakan tempat yang selesa supaya ibubapa boleh fokus dalam event, seminar dengan tenang. Aktiviti Fun Day lagilah happening, bakal pewaris bisnes happy masuk branch, biar diorang tahu inilah bisnes yang mereka boleh buat untuk masa depan dengan izin Allah swt. Mendidik jiwa dan otak bisnes sejak dari kecil. 


 
Antara port yang anak-anak suka dan daya tarikan yang memang terbaiklah, 
Riang ria anak-anak dapat belon. 
Masya Allah cantiknya diorang hias branch Shaklee. Mesra Family !

 

  
Yeaayyy tak lupa time ni lah boleh rasa produk-produk Shaklee secara percuma. Anak-anak pun happy je tu hah. Wajah-wajah keriangan dapat minum air PD Lemon Lime & Cinch Shake yang mmg sedap uolss. Dah la resepi2 yang Shaklee sediakan tu mmg terbaikkkkkk!

NIKMATI HARGA JIMAT, FREE GIFT YANG BEST BEST

Alhamdulillah, ini antara order-order yang tengah tunggu giliran untuk di bayar. Masya Allah berbondong-bondong diorang grab promosi jimat. Al maklumlah harga lebih murah dari harga ahli. Opkos kita sebagai pengguna tegar Shaklee, tak mahu melepaskan peluang keemasan begini. Kumpul order daripada customer-customer yang makan sendiri dan anak-anak team, kemudian borong. Meriahnya order sahabat-sahabat.

 
sideline Idah yang pergi ke KB Branch. Tq sahabat share gambar 

sale Master Metot dari team SKG under RYG
Team Surijunior
banyaknya Maktok punya order. 
Walaupun duduk jauh dari branch sale tetap meriah

Dalam sehari Shaklee Fun Day ni banyak sangat hadiah barangan Shaklee sediakan untuk setiap pembelian. Bayangkan serendah belian RM340 pun dah boleh redeem hadiah merchandise yang memang Shaklee tak jual dah. Best ke best sahabat? Idah memang suka sangat grab hadiah-hadiah dari Shaklee. hahaha. Buat koleksi dan boleh dijadikan bahan marketing offline atau boleh bagi hadiah pada orang lain.

 
Free Gift Eksklusif dari Shaklee


PELUANG REALISASIKAN IMPAN DENGAN BISNES SHAKLEE

Bisnes Shaklee ni kita ada target point kena fight. Dan point ni pula la yang akan menentukan income atau gaji bulanan kita. Kita yang tentukan nak gaji berapa. Best ke best? Boleh pulak kita suka suka nak letak angka gaji. Iye betul, kita nak banyak buatlah sungguh-sungguh sahabat. Tawaran dari Shaklee unlimited bonus. Kita boleh bermula dengan bonus 5% sehinggalah capai 21%. Belum masuk bonus kepimpinan lagi, bonus kereta dan tawaran pakej percutiaan mewah.

 
Bonus kepimpinan dan purata pendapatan seorang leader Shaklee


Jadi alang alang ada promo Shaklee, inilah peluang untuk gandakan point belian. Rugi kalau jadi penjual Shaklee tapi tak buat sharing, servicing dan sponsoring sebab banyak manfaat kita boleh dapat bila kita berjaya dengan Shaklee. 

Sahabat berminat nak jadi sebahagian dari business partner Idah boleh DAFTAR sekarang. Dengan bisnes Shaklee ni mudah , kita hanya perlu GUNA produk , KONGSI manfaat produk dan BINA team kita sendiri, bantu lebih ramai orang lain berjaya insyaAllah akan rasa seronok. Kebahagiaan dan ketenangan yang sukar untuk diterjemahkan. Alhamdulillah. 

Sahabat boleh klik Join Ahli Team AFIZART GROUP terus daftar online di sini. 

Idafizart 
Sihat itu Jihad. Hidup untuk memberi. Perlu ada mindset beri manfaat kepada orang lain.



No comments:

Post a Comment