Sunday 24 October 2010

Abaya oh Abaya. Hitam menjadi pilihan!

Assalamualaikum dan salam kasih sayang buat semua, Ok td Idah ada jenjalan kat blog kakchik. Ada posting pasal design terbaru abaya.Koleksi daripada aab.Unik kan nama websitenya.Mudah untuk igt. Lepas tu idah pun masuk website aab td.wow teruja pulak melihat setiap design abaya dalam koleksinya.

Setiap abaya dikhususkan.Ada utk koleksi yang sesuai pakai hari-hari, ke pejabat, majlis2 rasmi, klasik, malah untuk abayaat untuk wanita yang hamil pun ada di samping pilihan untuk haji dan umrah.Pada Idah design nya moden dan kotemporari.Jika berminat boleh lah masuk website AAB ye. 

 Salah satu contoh gambar utk koleksi Abaya ibu hamil:-

 
Bila buka cerita pasal abaya ni, baru idah teringat.Semalam masa idah hadiri Ijtima' PAS kat Batu Rakit masyaALLAH ramai sungguh peniaga-peniaga membuka gerai(booth) menjual pakaian muslim dan muslimah.Koleksi jubah lelaki,kanak-kanak dan wanita dalam pelbagai pilihan.Harga pun murah-murah.Koleksi tudung2 labuh yang biasa dan bersulam pun banyak. 
 
Sempat jugak idah membeli sehelai tudung labuh warna hitam. Suka tgk bilamana hadiri majlis-majlis begini, ramai kalangan peniaga yang menjual koleksi busana muslim/muslimah.Alhamdulillah. 
 
 
 
1st pic:- gambar kedai jubah utk lelaki dan kanak-kanak manakala pic 2nd tu koleksi abaya di salah satu kedai yang terdapat kat situ.Cantik dan murah aje tau.serendah RM75.00.Material kainnya ok.Tak panas.
 
  
 
Pic 3 dan 4 ni waktu idah pilih tudung,Wah rambang mata sebab semua koleksi warna nya lembut dan bersulam.ada sulam tebal dan nipis.Ada juga jenis biasa. Hargapun berbaloi dan berpatutan.
 
Salam Kasih Ummu Hanani Teratak 23

No comments:

Post a Comment