Google+ Followers

Followers

Sunday, 30 May 2010

Award Blogger...lama dah tak terima...

Jenguk dan menulis pada waktu petang pulak... sekarang suka pulak buat blogwalking ..dalam jenjalan baca blog2 kawan...tup2 ada award...walaupun tak tertulis nama, namun kiranya tersenarai juga ni..ihik...lama sungguh dah tak terima award dr teman blogger...ni sejak aktif semula, award inilah yang pertama...Ok idah nak ucapkan terima kasih pada KAK CHIK kerna blog idah tersenarai dalam blog nya..

Idah suka ziarah blog kak chik boleh katakan setiap harilah..lagi satu yg buat idah suka baca entry2 nya byk berkisar tentang minat terutama ABAYA...idah lak mg peminat abaya...org kata hitam itu menawan bergaya....So pada K.chik terima kasih ye...

Oleh kerana idah masih baru aktif berblog...so tak tau nak tag siapa..belum ada ramai kawan2 blogger...namun sesiapa yang sudah jadi follower boleh lah terima award ini ye..yang sudah dapat award sama tak pe...


4 comments:

  1. salam idah.
    alhamdulillah.. sampai juga awardnya kat sini.
    trm ksh ya sudi jugak terima.
    insyaallah bila ada minat yang sama lagi mudahlah hati terpaut kan.

    ReplyDelete
  2. salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

    kenal kite dak? heheheh nk suh teka teki .. aci dak?

    ReplyDelete
  3. salam kakchik...
    sama2 kasih kak...insya Allah semoga ukhwah berpanjangan hendaknya ye..

    ReplyDelete
  4. sala fazilzura
    rasanya mcm kenal..denso_cute ye?
    terima kasih sudi jenguk blog idah..tukar2 link ye

    ReplyDelete