Monday 8 November 2010

08112010- Alhamdulillah....

Assalamualaikum...

Syukur Alhamdulillah tidak terhingga nikmat yang Idah nikmatinya sehingga hari ini.Usia Idah yang kini melewati 27tahun (sudah lepas 25tahun...rasa tua dah ni).Jika disemak buku-nuku nota kiri dan kanan, apakah agaknya timbangannya?Bila difikirkan rasa takut menyelubungi diri ini.

Kubermohon agar timbangannya berat hendaknya.Syukur alhamdulillah tika saat ini Idah sudah pun memiliki sebuah keluarga yang bahagia, melahirkan 2 orang Hanani buat qurratu'ain serta kini memiliki perniagaan sendiri yang 100% secara maya.Insya ALLAH impian untuk memiliki butik muslimah suatu hari nanti akan tercapai hendaknya.Ameenn.

Ucapan ribuan terima kasih buat en.kekanda tersayang atas ingatan,ucapan, hadiah, kek, betapa banyak jasa, pengorbanan, sokongan moral, sokongan kewangan yang tidak berbelah bahagi. Tidak mampu dibalas, hanya mendoakan agar Sayang sentiasa menjadi isteri diredhai suami dan bidadari buatnya. Abang...terima kasih atas semuanya ye. Love you so much and forever. Ameen...Hadiah dan kek drpd insan yang paling Idah cintai,sayangi,kasihi dan hormati:-





2 comments: