Google+ Followers

Followers

Thursday, 3 June 2010

cuti



Agak lama idah tak menulis..kesibukan melanda..namun cuba juga untuk menulis..:) bukan apa..dah plan cuti sekolah ni nak balik Pahang ziarah mak..dah 4bulan tak balik ni..kerinduan pun dah semakin menjadi2...terigt2 aje kat mak...walaupun hari2 telefon dan dengar suara mak tak sama dengan jumpa dan lihat wajah mak sendiri..nak kucup tanga dan pipi mak..lepas tu nak ziarah kubur arwah abah juga...dalam bulan mei rasa kurang bersemangat aje nak buat apa2..rindu pada yang telah tiada..Allah lebih menyayangi nya...Doa yang mampu Idah sampaikan...semoga roh arwah abah tenang hendaknya di sana...

huhuhu..bila teringat akan Arwah..sayu dan pilu pulak hati ini...masa terus berlalu..pemergian 6tahun sudah berlalu namun rasakan bagai semalam terjadi... Ya Allah tabahkanlah hatiku ini..

oh ye..esok (4Jun 2010) bermula musim cuti sekolah bagi negeri Terengganu/ Kelantan dan Kedah..oleh yg demikian juga...idah pun nak bercuti dari berblog dan bisnes...(namun bisnes still on sbb online kan..cuma bab pengeposan barang ada hari2 nya ye..) dah duk kampung susah sikit nak keluar setiap hari..maybe akan buat sistem pos 3hr sekali..tgk keadaan dulu...

tak sabar rasanya nak balik esok...so sbb blog idah agak bersarang sikit...ye lah sibuk siapkan keperluan En.Hubby selama seminggu Adindanya bercuti..membasuh,mengemas, menggosok baju dan mempacking barang2...

Semoga perjalanan esok semuanya dalam keadaan baik...Kepada kawan2 blogger yang berkerjaya seorg pendidik idah ucapkan selamat bercuti ye...



No comments:

Post a Comment