Google+ Followers

Followers

Wednesday, 9 July 2014

Kisah Puasa dan Supplimen (^__^)

Selamat pagi semua...Semoga ceria selalu..
Alhamdulillah dah 11 Ramadan hari ni..Macamana pencapaian anak-anak kita berpuasa? Syukur alhamdulillah Hanani2 Idah kedua2nya berpuasa penuh..walaupun kekadang setiap jam tanya :
"ummi...lambat lagi ke.."
"ummi.. skng dah petang ke.."
"ummi...hauslah..."

Layan aje kerenah diorang berdua...lepas tu setiap hari dah siap2 bagi kat ummi menu apa yang mereka nak makan time berbuka..Alhamdulillah ok juga tu..tak lah ummi pening kepala fikir nak buat juadah apalah time berbuka..kihkih..

Dah besar rupanya Hanani2 ni..
Itulah dia kawan, teman, kekdng jadi teman gaduh..
Ummi pun kekdng jadi mcm tarzan, singa, rimau..hahaha...semua ada..
Namun itulah kemeriahan bila ada anak2 ni..
Masa rehat ummi kekdng boleh kata mmg xcukup..
tido pun kekdng tu dapat 5minit terlelap tanpa gangguan..saat itulah paling best utk rehatkan diri dan minda...hihi..

Ramadan kali ni Idah dalam pantang, alhamdulillah namun berkesempatan untuk berpuasa..Syukur alhamdulillah. Tapi hari ni dah genap 44hari..yeayyyy bestnya..kihkih. So far puasa kali ni idah rasa segar+bertenaga+ cergas..kenyang pun lebih lama..kalau tidak.. dalam pukul 2 petang tu dah lembik..

Hah...nak tau idah amik apa? hihi
Idah amik suplimen Shaklee untuk set berpuasa...Alhamdulillah..
Best sangat2 terutama amik ESP+KURMA+MEALSHAKE..
rasa dah lah sedap..kenyang..plus bertenaga..

Kawan2 nak cuba?
Boleh contact Idah ye.. Jika rasa tak bertenaga , penat, letih, ye lah terutama bagi yang bekerja lepas tu nak uruskan rumahtangga lagi.. huhu mmg faham sangat..double trouble tenaga diperlukan..
So idah cadangkan try set berpuasa shaklee ni..
Insya ALLAH dengan izin NYA...kita dapat khasiatnya..
Ada pilihan bajet untuk anda semua..
Nak less??
Hah cepat2 contact idah tau..




Sedap+lazat+segar+bertenaga+kenyang lebih lama..
BONUS :- insya ALLAH boleh kurus dan dapatkan berat idaman anda..


Salam Sayang,
Dari Meja SOHO Idah
11 Ramadan 1435H

No comments:

Post a Comment