Google+ Followers

Followers

Monday, 29 November 2010

Aisyah dan barang-barang mainannya

Assalamualaikum dam salam sejahtera buat semua kawan-kawan blogger sekalian,

Sudah lama rasanya idah tak bercerita tentang kisah Hanani-hanani Idah. So hari ni entrynya pasal Aisyah Hanani. Alhamdulillah usianya dah genap 2tahun 1 bulan. Dah sebulan juga Idah pisahkan susu badan dengannya. Aisyah ni sungguh mudah lepaskan susu badan, tiada menggunakan cara-cara yang ekstrem pun(hihi..biasanya ibu2 sarankan bubuh minyak angin lah,bawang putih lah dan mcm-mcm lagi) namun idah hanya gunakan psikologi sahaja.

Pujuk dan terus pujuk nya serta layan karenahnya.Itu sahaja. Mudah kan...Oklah sebenarnya hari ini nak kongsi cerita pasal baran mainan dia. Actually barang-barang maiannya semuanya dikongsi bersama dengan kakaknya. Antaranya:-

Barangan LEGO yang sentiasa di bawa kemana-mana sahaja.

Hadiah daripada moklongnya...Import from Japan.

Koleksi buku-buku grolier dan cd yang ummi beli untuk Hanani2...


Salam Sayang
Ummu Hanani
Teratak 23
22 Dhul Hijjah 1431H

2 comments:

  1. wah..ada magic english jugak :) mesti sll ngadap ek...

    ReplyDelete
  2. a'ah kak siti..
    selalunya 1 hari 1 cd idah akan luangkan tgk bersama mereka...lepas tu buat aktiviti fun thinker bersama2...alhamdulillah nmpk mcm ada kesannya

    ReplyDelete