Google+ Followers

Followers

Monday, 9 August 2010

Alhamdulillah....Update 09/08/10

Entry hari ni tak de kena mengena dengan tajuk..sbbnya idah nak cerita mcm-mcm..ihihihik:) apa pun layan ajelah merapu idah ni ye...ni kes dah byk sgt nak cerita tapi tak sempat nak tulis hari-hari..so dikumpulkan menjadi satu...

Syukur alhamdulillah walaupun sudah agak lewat namun idah rasa bersyukur kerana masih ada kesempatan ALLAH SWT berikan pada idah untuk melangsaikan hutang2 puasa yang berbaki pd tahun lepas punya...Pengajaran di sini akan datang wajib puasa ganti lebih awal...Insya ALLAH azam tahun ni kalau boleh jika puasa ganti nak habiskan dalam bulan syawal juga...ameennn..

Oh ye...Jumaat dan Sabtu lepas Idah berkesempatan ke Nilai Negeri Sembilan dan ke Ipoh Perak...Perjalanan yang agak panjang dan memenatkan...Tujuan asal kami sekeluarga hanya nak hantarkan buah-buahan pada adik di USIM...dan kata ayah nak shopping kat Nilai...tapi sedikit kecewa kerana ayah rushing nak ke Ipoh(rumah adik)... sampai Nilai pun dah petang hampir nak maghrib...so waktu yang terhad sempat jugaklah membeli-belah sehelai dua baju untuk anak2...Hajat dihati nak juga jalan2 sekitar Nilai 3,Nilai Square dan kawasan2 lain.

Jom layan gambar-gambar sebelum dan selepas ye...:)



sempat lagi posing 3 beranak sebelum bertolak...yang ni kakaknya letak tgn kat mulut pulak...dah kena snap sekali lagi..


yang ni pulak adik pulak buat hal..takpelah....enjoy


perjalanan dari KL-Nilai


time ni sangkut kat kesesakan lalu lintas dari Cheras-Ampang-Sungai Besi...byk betul kereta kat KL ni..kalau hari2 alami perkara mcm ni maunya stres juga...


Hah...inilah Thsirt Labuh Muslimah buat Hanani Ummi...Harga=RM13.90


Hah...inilah Thsirt Labuh Muslimah buat Hanani Ummi...Harga dalam RM15.90 aje...





No comments:

Post a Comment