Friday 4 February 2022

Berjaya Dalam Bisnes Onine

Nak Berjaya Dalam Bisnes Shaklee? Hi Semua Semoga dalam keadaan sihat walafiat. Insya ALLAH Idah suka nak berkongsi dengan sahabat, mutiara kata daripada upline dan mentor Idah ni. Setiap mutiara kata yang beliau kongsikan, membuatkan semangat Idah semakin kuat dan bersungguh-sungguh nak buat bisnes Shaklee ini.
 
Orang berjaya ni kata-kata yang disampaikan, penulisannya sangat memberikan inspirasi. Mampu membuatkan orang yang mendengar dan membaca rasa ingin berjaya juga. Alhamdulilah.
 
Rebutlah keberkatan di sepanjang perjalanan.
Masa saya mulakan bisnes, saya cuma fokus untuk jana income dari rumah,supaya saya dapat bersama anak-anak.Tapi, rezeki Tuhan itu terlalu luas, income Shaklee kami melebihi daripada untuk kami sekeluarga, bahkan kepada ibu bapa juga.
Dan, dalam melimpahnya rezeki duit, bisnes Shaklee juga berikan kita kebebasan masa. Dengan bisnes Shaklee, semasa ayah sihat, kami hadiahkan sebuah brand new Honda CRV & Elaun RM5,000 sebulan untuk ayah.
Dengan bisnes Shaklee juga, semasa ayah uzur, kami hadiahkan masa, bakti & kudrat kami untuk ayah.
  • Kalaulah 10 tahun yang lalu, telinga saya tidak cukup pekak dengan perli sinis orang,
  • Kalaulah 10 tahun yang lalu, mata saya tidak percaya dengan income besar yang upline saya dapat,
  • Kalaulah 10 tahun yang lalu, hati saya tidak meyakini potensi bisnes Shaklee ini untuk saya
  • Kalaulah 10 tahun yang lalu, minda saya percaya dengan cakap-cakap negatif orang,
  • Kalaulah 10 tahun yang lalu badan saya berat dan malas untuk bekerja membangunkan bisnes Shaklee,
  • Kalaulah 10 tahun yang lalu, mulut saya berat untuk berdoa penuh keyakinan kepada bisnes ini,
Tentulah sekarang ini, saya masih di KL, saban hari mengalirkan air mata, kerana cuma mampu bertanya khabar ayah melalui telefon.
Tentulah sekarang ini, saya masih berkira-kira duit untuk belanja minyak dan tol balik kampung.
Tentulah sekarang ini, saya masih gelisah berfikir memohon cuti.
Untunglah, 10 tahun yang lalu, telinga saya cukup pekak, mata saya cukup buta, hati saya cukup keras untuk melayan semua perkara negatif, saya terlalu fokus memulakan dan meneruskan bisnes Shaklee dengan sepenuh jiwa.
Ambil lah iktibar dari ujian Allah pada saya. Berhabis kudratlah membina bisnes anda, untuk persediaan kewangan dan time freedom di masa depan. Supaya kita mampu berdiri jika perit diuji, atau kita menikmati lebihan dan boleh mewah member.
Tak ada siapa tahu, apa yang menunggu dihadapan
Kecuali, bagi anda yang mampu meramal masa depan - Master Farihah -

 
Alhamdulillah mekasih my mentor. Selalu bakar semangat dan beri kesedaran kepada kami untuk melihat kejayaan daripada pelbagai aspek kehidupan. Hidup untuk memberi. Perlu ada mindset untuk beri manfaat kepada orang lain. 


Fokus, komited dan serius. Bersungguh-sungguh dalam membuat sesuatu.
Inilah mentor yang selalu bakar kami dalam team. Semoga Allah merahmati Kak Farihah dunia akhirat. Pemegang bonus 6 angka sebulan dengan bisnes Shaklee.
 


 
Untuk sebarang pertanyaan atau order, boleh hubungi di talian berikut:

Idah | 013-9097825

Sihat itu jihad!
Idah Afizart 
 
Thanks sudi singgah di blog kami! 


No comments:

Post a Comment