Google+ Followers

Followers

Wednesday, 9 February 2011

moody...malas...hilang fokus

Tak tahulah kenapa sejak dua menjak jadi macam malas aje terutama nak bekerja..mood pun selalu aje down...Cepat naik marah...arrrrrrrrrrggggghhhhh benci bila berada dalam situasi mcm ni....malas nak buat kerja..so kalau tak kerja fulus mania pun tak de...hilang fokus!!





4 comments:

  1. Bendera jepun nak datang kot. Tu hilang mood.
    Break la kejap, Idah. Pi shopping. :)

    ReplyDelete
  2. klu akak, tu perkara biasa berlaku bila dah lama bercuti. pehtu bila terasa mcm lama je takde pembeli.
    :-(

    ReplyDelete
  3. kak yati:-
    A'ah itu salah satu sebab kak...idah pun dah cuba dgn cara tu..shopping tapi still alami benda yang sama..dah gi bercuti..huhhu..tak tahulah nape berterusan juga.

    ReplyDelete
  4. Kak fyda:-
    tak juga kak..sale ada sokmo malah meningkat,cuma idah aje rasa mcm malas aje..mood tu menurun terus..motivasi hilang...

    ReplyDelete