Google+ Followers

Followers

Saturday, 20 June 2009

Aktiviti: Cuti-cuti Malaysia Legend Cherating

lama sungguh tak menulis lat blog..huhu..empunya blog demam+selesema+batuk..Ini alhamdulillah dah sihat sikit..Ok entry hari ni pasal bercuti..pernah kan sebelum ni ummi bgtau kata nak bercuti..hah inilah sedikit foto2 yang sempat di snap pic nye...maaf ye kualiti gambar dok bape molek..Ini kami gi bercuti kat Hotel Lagend Cherating...saja husband kata nak bercuti jenjalan bawa anak-anak sambil nak rehat2kan minda...



Ni reaksi 3 beranak kat kolam renang..Abahnya walaupun bercuti namun tetap sibuk..huhu..jawab panggilan dari Office...si kakak lak tak sabar2 nak mandi kolam..
Si adik yang maintain duk dalam stroller...




Hah inilah yang best nak kabo..Umminya join sekali mandi kolam sbb sian tgk Aisyah melonjak2 kegembiraan tgk kakak..last2 ummi pun turun sekali...



Hok atas td gambar ummi dah masuk dalam kolam..yang ni adalah gambar sebelumnya...tgk tu dua beradik pandang kolam..almaklumlah time ramai orang kat situ..




Si comel aisyah yang sudah mandi...suka tgk gambar ni..comel+cute...oklah itu shj..
apa-apa semoga kalian suka membacanya...

Monday, 15 June 2009

Selamat hari Bapa...(Jun Special)

Walaupun sudah terlewat 3 hari untuk ummi tulis di diari ini, namun tetap mengambil kesempatan sedikit waktu untuk meluahkannya...Ummi nak ucapkan "Selamat Hari Bapa kepada suamiku yang tercinta, ayah mertuaku, abangku,abang2 iparku dan adik iparku serta kepada semua bapa-bapa diluar sana..."

Abahku sudah 3tahun pergi...namun segala pengorbanannya masih belum mampu untukku balas...Abah..Tam doakan semoga roh abah tenang di sana.. Akan tam panjatkan doa selalu untuk bekalan abah di sana..kerana hanya doa anak yang soleh akan sampai..."Adakah aku soleh"???...huhuhu...


Buat Suamiku...
Sempena hari bapa ni, sayang mohon keampunan dalam segala hal...
Terima kasih yang tidak terhingga pada abang di atas kasih sayang yang abang curahkan..
Terima kasih kerana sentiasa sabar menghadapi "ketidakseimbangan" sikap sayang yang sentiasa br"angin" kus-kus....hihihi
Terima kAsih kerana sentiasa memahami diri sayang...
Terima kasih Abang...
I love You so much..
(waaaaaaaaaaaa...rasa mcm nak nangis lak....)

Dari Hanani buat Abah,
Kami sayang abah...sayang sesangat..
Terima kasih Abah kerana sentiasa sabar dengan pelbagai kerenah kami...
Mendidik kami, memenuhi setiap keperluan kami...
so puisi di bawah khas untuk Abah...