Google+ Followers

Followers

Monday, 10 December 2007

lama tak berupdate...

Assalamualaikum semua...lama sungguh tak post apa2 kat blog ni..Actually blog ni hubby yg punyer...saya tumpang sekaki payung lah,lagipun manalah hubby ada masa sgt nak post2 ni..hahahaha...ni saya nak letak lah perasa masam manis sbb tgk blog ni mcm suram aje..hehe..ok mari kita lihat gambar2 kat bwh ni..nak tunjuk dan kongsi kat korang keajaiban Allah...let's go..





Cukuplah dulu untuk hari ni...banyak lah keje saya perlu sudahkan..Renung dan dikirlah sejenak...waallahu'alam..

Ni nak masukkan lagi gambar untuk tatapan semua pengunjung internet yang meliaht blogku ini..insya Allah moga ianya akan mendatangkan rasa insaf dalam diri setiap individu..cewah macam ustazah lak aku ni...jap ye tengah dok belek2 gambo apa yang sesuai...



Apakah yang kalian rasai setelah melihat gambar2 ini???sungguh menakjubkan akan kebesaran Allah SWT..Semoga kita semua akan mengambil iktibar dari semua yang telah terjadi...

No comments:

Post a Comment